Selasa, 29 Januari 2013

CERITA DEWASA TERBARU AYU KENALAN CHATING




Ayu Kenalan Chating Kisah ini berlaku kira kira 2 bulan
yang lepas, Ayu adalah kawan chat
Yahoo! dan aku temui dia beberapa
minggu sebelum itu di dalam room
selangor. Dipendekkan kata, selepas

puas mengayat Ayu, dia telah bersetuju mengikut aku ke dalam
sebuah bilik di hotel summit subang
dan berasmara denganku. Setelah, check in, mandi dan berbual
dan bermesra ala kadar, aku mula
memuji kaki ayu yang putih melepak
bagaikan bunting padi itu. Ayu
hanya tersenyum dan aku membalas
senyumannya dengan penuh makna, aku segera memegang
kakinya yang diunjurkan di atas
katil, sambil memandang dan
mengusap-ngusap lembut kakinya.
Perlahan-lahan, aku dekatkan
mulutku pada hujung jari kakinya dan aku cium sedikit dengan penuh
romantis. Ayu tersenyum lagi,
terpesona dengan tindakan mesraku
dalam cahaya samar, tambahan lagi
dalam suasana kamar yang selesa
dan dingin itu. Sambil meremas- remas dan mengusap-usap kakinya,
aku mula mengucup pipi Ayu,
dahinya dan bibirnya perlahan-
lahan. Ayu memejamkan matanya,
berserah dan menikmati sentuhan
demi sentuhan dari bibir dan jemariku. Perlahan-lahan aku memegang bahu
Ayu dan membaringkan tubuhnya
ke atas tilam yang empuk dan luas
itu. Aku mengusap-usap rambutnya
yang lurus dan lembut, sambil
meneruskan kucupan demi kucupan yang romantis dan ringan. Ayu
membalas kucupanku dan akhir
lidah kami bertautan dan saling
kulum mengulum. Kadangkala aku
menyedut lidah Ayu dan Ayu
membalasnya dengan sedutan dan kemutan pada lidahku dengan
perlahan-lahan. Perlahan-lahan, sambil memandang
mata Ayu, aku mengerakkan
tubuhku dan merapatkan kembali
bibirku ke hukung tapak kaki Ayu.
Dari hujung kaki Ayu yang putih
mulus bagaikan kapas itu, aku mengucup dan membelai kedua
belah kakinya. Seterusnya lidahku
segera menjalar, mengucup dan
sesekali menjilat perlahan betis Ayu
putih melepak, lalu meliar di
kawasan lutut dan akhirnya sampai kepada peha Ayu yang agak sedikit
terbuka. Aku tahu Ayu sudah tidak mampu
menolak fitrahnya yang mahu dibelai
dan disentuh olehku, dia cuma
mampu mengeliat dan mengeluh
kegelian dan terkadang melarikan
kakinya seakan tidak mahu disentuh dan terkadang pula bagaikan
menyuapkan aku bahagian tubuh
yang mana ia mahu aku berikan
sentuhan nafsuku. Aku teruskan
tindakanku dengan menarik tali
ikatan tuala yang dipakai Ayu secara perlahan-lahan, langsung menyelak
dan mendedahkan seluruh
tubuhnya yang putih gebu, harum,
menghairahkan dan menggetarkan
seluruh jiwa dan ragaku. Nafsuku semakin bergelora dan
tiada apa yang lain dalam fikiranku
melainkan nafsu kejantanan dan
keinginan untuk melayari lautan
asmara bersama Ayu. Kehangatan
semakin membara dan aku kian terpesona dengan lubuk permata
Ayu yang semakin dipeluhi titik-titik
keghairahan dek sentuhan-
sentuhan intimku. Lidahku yang
semakin hampir dengan lubuk itu
semakin tidak terkawal dan mahu cepat sampai ke destinasi keramat. Ayu makin laju mengeliat dan
mengeluh kesah. Tangan Ayu
mengusap kepalaku dan terkadang
mencengkam rambutku sekuat
hatinya. Aku tahu Ayu semakin tak
tentu arah di dalam gelora taufan yang mengganas. Aku
memperlahankan jilatan serakahku
dan mula bermain-main dengan
keinginan Ayu yang teratas. Dengan
berhati-hati, aku menjilat perlahan-
lahan kawasan sekitar lubuk permatanya. Sedikit-sedikit aku
hembuskan nafas hangat kearah
lubuk permatanya dan ku jilat sedikit
kulit lubuk permata Ayu. Dia semakin
mendesah-desah dan sedikit-sedikit
mengangkat punggungnya. Terpesona dengan segala keindahan
di depan mataku, aku meneruskan
jilatan keramatku pada lubuk
permata Ayu dengan sepenuh hati.
Aku dapat merasakan cairan mazi
Ayu membanjiri mulutku dan menerbitkan rasa yang cukup indah
dan enak pada deria rasa lidahku.
Aku menikmati cairan tersebut
dengan penuh ghairah. Aku
semakin laju menjilat, Ayu pula
semakin rancak mengeluh dan mendesah, tubuhnya semakin
berombak dan bergegar. Aku meneruskan perjuanganku
dengan menghisap biji kelentitnya,
dan kadangkala aku gunakan
teknik double stroke iaitu dengan
menggunakan lidah untuk menjilat
dan menggetarkan bahagian bawah kelantit manakala jari-jemariku
menggentel biji kelentit itu sendiri.
Keadaan Ayu sudah tak ubah seperti
kuda liar yang melonjak melonjak
ingin dilepaskan dan keluhan
nikmatnya sudah bertukar menjadi raungan dan kadangkala merayu
dan meminta aku memasukkan
zakarku ke dalam pantatnya yang
kini banjir tak berkesudahan itu. Selama hampir 10 minit aku
memberikan Ayu kenikmatan yang
tak terhingga hanya dengan
menggunakan lidahku. Tanganku
mula menjalar dan meramas kedua
belah payudara Ayu dengan ganas dan liar. Kadangkala aku
mengangkat punggung Ayu ke atas
dan menolak Ayu kakinya supaya
dia melipat badannya, ini
membuatkan aku boleh
memasukkan lidahku sedalam- dalamnya ke dasar lubuk
permatanya. Ayu semakin tidak dapat mengawal
dirinya. Tubuhnya menggila dan 10
minit kemudian, badan Ayu tiba-tiba
terkejang dan menggigil sekejap-
sekejap, aku dengan segera
mengunci biji kelentit dan buah dada Ayu dengan kedua belah tangan
dan mulut serta lidahku. Kedua belah
kaki Ayu yang memang sedia
terangkat, semakin kuat mengepit
kepalaku yang berada betul-betul
dikelengkangnya. Ayu meraung kenikmatan, bagaikan laut yang
sudah sedia bergelora, tubuhnya
menggeletek bagaikan dihempas
ombak menggunung. Setelah seminit, nafas Ayu mulai reda.
Kepitan kedua belah kakinya sudah
dilonggarkan dan matanya terpejam
rapat. Aku melepaskan gripku pada
tubuh Ayu dan berbaring di
sebelahnya. Kucium bibirnya yang mungil dan comel dengan mulutku
yang penuh dengan air mazinya dan
aku jilat telinga dan lehernya. Selepas
itu ku peluk rapat tubuhnya dan Ayu
membalas pelukanku dengan sangat
eratnya. Setelah aku memberikan masa rehat
lima minit kepada Ayu, aku kembali
beraksi untuk menyempurnakan
asmara kami. Aku tau Ayu seorang
perempuan yang sangat submissive.
Jadi aku perlu membuat apa yang perlu. Aku memegang rusuk Ayu
dengan tapakku dan menggosok
dengan perlahan. Selapas itu aku
menjalarkan tangan kepada buah
dada Ayu yang mekar dan pejal itu.
Perlahan kugentel dan kucium putingnya yang kemerahan. Agak
lama kemudian aku mula menghisap
dan meramas kedua payudaranya
secara berganti-ganti, kadangkala
kugigit sedikit putingnya dan Ayu
akan menjerit kecil kesedapan. Setelah puas aku menghisap, aku
meramas kuat payudara kanannya
dengan kedua belah tangan, dan
dengan rakus aku mengoyangkan
lidahku ke atas dan ke bawah
dengan sangat laju seperti sebuah vibrator, memberikan sensasi
luarbiasa pada putingnya, Ayu
mengeluh ksedapan dan
mengeleng-gelengkan kepalanya
sambil menarik-narik rambutku.
Beberapa minit kemudian aku menukar pula kepada payudara kiri.
Ayu benar-benar menikmati sensasi
yang kuberikan, dengan mata
terpejam rapat sambil mengeluh dan
mengerang-ngerang kuat. Selepas itu aku pula berbaring dan
Ayu mula menjilat dan menghisap
batangku yang hampir sebesar 3/4
dari diameter tin coke dan sepanjang
ubat gigi darlie 250 g (paling besar),
batangku memang western size, wanita-wanita yang pernah aku
setubuhi kebanyakannya terperanjat
dengan saiz batangku, tetapi
sebenarnya aku lebih
mementingkan teknik daripada
bergantung pada saiz zakarku. Aku mengusap-usap ghairah rambut Ayu
dan mengusap usap belakang
tubuhnya. Mengikut pengalamanku,
sesetengah wanita memang suka
diusap pada bahagian belakang
tubuhnya, mereka merasakan sentuhan pada kawasan itu memberi
makna yang tersendiri dalam
hubungan seks. Padaku, tiada apa
yang lebih menyeronokkan selain
melihat wanita yang aku setubuhi
terdampar keletihan dan tersenyum puas selepas melakukan
persetubuhan denganku. Dan aku
suka memberikan pengalaman yang
sangat romantis untuk mereka, agar
mereka tidak dapat melupakan aku. Setelah hampir 15 minit Ayu
memberikan aku blowjob yang
padaku hanya so-so, aku mula
mengalihkan perhatian kepada
lubuk pantatnya. Kubaringkan Ayu
dan kukangkangkan kedua belah kakinya. Ayu merenung wajahku
dengan penuh nafsu. Dengan
perlahan-lahan, aku letakkan kepala
zakarku menyentuh kelentit Ayu dan
kugoyangkan perlahan-lahan ke
atas dan ke bawah. Ayu kembali memejamkan matanya dan sesekali
ternganga kesedapan. Setelah aku rasakan agak basah
kembali lubuk pantatnya itu, segera
aku tolakkan sedikit ke dalam
pantatnya, lebih kurang setengah
inci dan berhenti. Perut Ayu
terangkat dan tangannya memaut punggungku minta aku menolak
lebih dalam. Bagaimanapun aku
tidak menghiraukan isyarat Ayu
sebaliknya perlahan lahan aku
keluarkan sedikit zakarku.
Gerakanku yang pertama ini amat perlahan, aku mahu merasakan
sensasi sentuhan kulit zakarku
dengan kulit pantatnya dan aku
mahukan Ayu merasai nikmat yang
sama. Aku juga mahu Ayu merasa
betapa zakarku meneroka ruang pantatnya dengan gagah dan penuh
kejantanan, dan paling penting, aku
mahu bertahan lama. Sedikit demi sedikit, aku sorongkan
kepala zakarku kembali kedasar
lubuk pantat Ayu. Kali ini aku
masukkan lebih kurang satu inci.
Masih ada 5 inci untuk disarungkan.
Ayu mengeluh dan memandangku sambil merayu.. "Abang.., please.. Dalam lagi.. Please..
Sedap, besar.. Cepat sikit Bang.. Ayu
nak dalam lagi", tangannya kuat
memaut pinggangku. Aku senyum dan memandang tepat
mata Ayu yang sangat kuyu itu. Aku
menarik dan menyorong kembali
zakarku laju sedikit, setelah
beberapa kali sorongan, aku
meneroka seinci lagi, menjadikan sudah dua inci batangku terbenam
dalam lubuknya. "Abang.. Sedap.. Lagi Bang.. Argghh
aa."
"I love you sayang.. Ayu nak
Abang?"
"Abang.. Ayu nak sangat Abang. I
love you very much.. Please.. Abang.. Jgn seksa Ayu.. Dalam lagi.."
"Emm.. Sekejap sayang yer.. Abang
sayang sangat kat Ayu.. Malam ni
cuma milik kita berdua sayang, you
can have me all night long"
"Oh.. Abangg.." Aku menyorong-tarik zakarku
dengan kelajuan yang bertambah
sedikit tapi masih tetap pada ke
dalaman dua inci. Ayu mengerang
semakin kuat, menyuarakan
kenikmatan yang tak terhingga. Aku mencapai sebiji bantal dan aku
letakkan di bawah bontot Ayu. Aku
segera meneruskan semula
permainan tadi dan meningkatkan
kelajuan sorong tarik zakarku.
Pantat Ayu semakin becak dan licin. Aku menujah semakin dalam, kini 3
inci bahagian batangku yang sangat
keras, besar dan bersemangat
mengisi ruang pantat Ayu. Aku terus
menujah tanpa henti selama hampir
10 minit sehinggalah terbukti tepat dugaanku, Ayu tidak dapat
bertahan. Dadanya berombak dan
tangannya kuat mencengkam
lenganku. Matanya terpejam rapat.
Mulutnya ternganga.., hanya
perkataan "Aarghh" yang kedengaran dan diikuti keluhan
nafas yang kencang. Seluruh
tubuhnya kejang membeku. Aku
menghentikan stroke sementara
waktu. Setelah cengkamannya jarinya reda.
Aku teruskan stroke-ku, perlahan
sedikit tetapi dengan daya tujahan
yang lebih keras dan dalam. Ayu tak
mampu menahan nikmat ghairah..
Dia hanya mampu menerima sahaja tujahan demi tujahan zakarku yang
penuh rakus dan berkuasa. Aku
sendiri sudah tidak mampu menahan
permainan ini, aku tidak mahu
menunggu dan aku cuma mahu
zakarku melanyak pantat yang sangat basah dan benyek itu. Beberapa minit selepas aku
mengawal tujahan zakar, nafsuku
sudak tidak terkawal lagi. Aku
melipat kaki Ayu ke arah kepalanya
dan menyuruh Ayu menahan
kangkang begitu, aku sungguh bertuah kerana Ayu dikurniakan
tubuh yang agak lentur dan dia
boleh melipat badannya dengan
sempurna sekali. Aku sudah tidak
dapat bersabar lagi, Dengan satu
stroke yang amat perlahan tetapi amat padu dan berkuasa, zakarku
membolos dan menujah pantat Ayu
sedalam-dalamnya. Mata Ayu tiba-
tiba menjadi putih. Mulutnya
ternganga luas, tangannya semakin
kuat menarik kakinya supaya semakin rapat kepada badan. Dan
aku pula kini bagaikan di awangan,
syurga yang teramat indah, penuh
cinta dan nikmat. Aku mula menghenjut, mengayak
dan melanyak pantat Ayu dengan
penuh kekuatan dan kelajuan.
Tenaga dari seluruh tubuhku aku
pusatkan pada pinggangku, dan
segala deria rasaku cuma terkumpul pada titik utama tubuhku iaitu pada
zakarku. Aku cuma dapat
merasakan kenikmatan pada
zakarku dan menghayati setiap saat,
sentuhan dan irama di dalam bilik itu.
Aku dapat mendengar Ayu meraung-raung, mengerang dan
menjerit-jerit tetapi aku sendiri tidak
mampu memahami maknanya
sedangkan aku sendiri tidak dapat
mengawal keluhan dan raungan
nikmat yang mulutku keluarkan. Aku sudah tidak peduli apa pun lagi. Setelah 20 minit berhempas pulas,
aku tidak dapat menahan zakarku
lagi, Aku tau Ayu sudah klimax dan
merayu meminta aku menghentikan
henjutanku tetapi aku tidak
menghiraukannya, setiap kali kakinya kendur, setiap kali itulah
aku akan menguatkan lagi
tujahanku. Dan kali ini, giliran aku
pula merasakan puncaknya.
Kuhenjut-henjut dan kuayak-ayak
ganas zakarku, akhirnya.. dengan satu tujahan yang paling berkuasa
dan muktamad, zakarku
memuntahkan deras segala air mani
yang pekat dan panas yang telah
lama terpendam, aku segera
menekan zakarku sekuat-kuatnya kedasar lubuk pantat Ayu yang
panas dan dalam itu. Mindaku
terlontar ke hujung dunia dan gelap
dunia pada pandangan mataku.
Kuayak-ayak lagi zakarku, cuba
mengeluarkan semua titisan air maniku. Kucengkam bontot Ayu
dengan keras, kucium Ayu dengan
rakus dan kadangkala ku henyak
lagi pantatnya dengan zakarku yang
sekejap-kejap menegang dan
mengendur. Hampir 5 minit lamanya. Aku kepuasan, langsung
terbongkang di atas tubuh Ayu. Ayu
mengendurkan dan meluruskan
kakinya, matanya kuyu. "Abang, thanks..". Ayu bersuara
lemah.
"Anything for you baby..", aku
menjawab ringkas. Kami berciuman, memandang kuyu
mata masing-masing sambil
tersenyum, berpelukan dan akhirnya
tertidur keletihan. ***** Kini Ayu sudah berpindah ke Johor
tetapi kadangkala kami masih
bertemu bila ada masa. Aku rasa
amat gembira dapat menemui
seorang gadis yang seperti Ayu.
Pada mataku, Ayu seorang gadis yang hebat, dan aku terfikir, masih
adakah gadis lain yang seperti Ayu. E N D

1 komentar: